Bästavän ♥






Det här är min extremt fina vän Annah Almé.
Annah är en stark tjej, den starkaste personen jag vet faktiskt.
Hon har gått igenom mycket,som dom flesta inte skulle klara av, & ändå ser man henne nästan alltid med ett leende på läpparna, & det leendet får garanterat dom flesta killar att falla kan jag lova!
Jag har inte kännt henne speciellt länge, men ändå är hon en av dom som betyder absolut mest i mitt liv.
Det Annah har, det är riktigt skönhet, naturlig skönhet, inte bara på utsidan, utan på insidan också.
Är man ledsen så säger hon dom orden man allra helst vill höra, hon förstår. På ett sätt som ingen annan förstår.
Hon är en person man kan ha så sjukt kul med, men samtidigt kan prata allvar med.
En vän som Annah borde alla ha i sitt liv.
För även fast vi inte umgås så jätteofta, så vet jag inte vad jag skulle göra utan henne.
 
här hittar du hennes blogg! http://aakaa.devote.se/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0