life is good!

 
kass uppdaterting av den enkla anledningen att jag har vart hos Johan utan dator. eller, han har väl en men den orkar jag inte med.
fredagen var det bara massa mys, kollade på film med lite ost & kex, tända ljus & vit choklad.  
lördagen spenderade vi i valbo där det var folkrace, min kusin Viktor var med & tävlade så det gjorde det lite merspännande för mig iallafall :) såg skitkul ut! om jag hade tid & pengar hade jag lätt börjat, såg galet roligt ut!
på kvällen åt vi tacos & fortsatte med filmmys :)
igår jobbade jag på travet, superkladdigt va de, haha
idag har vi kllat film i skolan bara, butterfly effect & beauty shop, skitbra filmer båda två!
tog en promenad nmu på kvällen med Anna, nu sitter jag med en smoothie av kesella, hallon & banan. 
ska snart sova.puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0