fullt upp!

vid 5 tog jag & Anna en promenad på drygt en mil, & efter det drog jag & Lina till stallet & red två superpigga hästar som sprang SUPERsnabbt & var som lite smått galna ;)
hade skitkul faktiskt, mest för att jag var så trött så jag skrattade åt typ allt
& typ direkt när jag kom hem igen så skrev Ann att jag skulle ta in hästarna
så jag tog med mig mamma på en kortprommis med Zita, sen tog vi in hästarna.
kom nyss ur duschen & nu sitter jag & äter nudlar som får bli min "middag" idag.
imorgon blir det fullt upp.
först flygstaden med skolan, efter det skajag till Bollnäs med Engla & på kvällen åker jag till Gävle.
nu ska jag gå & lägga mig tror jag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0