behöver skriva av mig lite.



hur ska jag göra?
jag mår skit, jag får dåligt samvete hela tiden fast jag inte har nån anledning till det & jag går konstant & oroar mig för att bli sviken igen.
jag vill känna kärlek, att jag verkligen betyder nånting, att jag gör nytta! för det vet jag att jag gör.
jag är viktig,  & jag är bra.
jag förtjänar bättre än dig, det vet du. jag förtjänar att vara lycklig, att må bra.
du har förstört mitt liv.
ändå kan jag inte släppa taget, du har alldeles för stor plats i mitt hjärta för att jag bara ska ge upp allt vi byggt upp.
jag är villig att satsa på oss, & det vet jag att du är också.
du är bara kass på att visa det.
jag tror på dig, jag tror på oss.
men jag orkar snart inte mer, jag orkar inte bli sviken gång på gång.
så även fast det är jobbigt, så blir det här din absolut sista chans. & jag menar det.
men det vore hemskt att förlora dig, för.. vi hör ihop.
& vad som än händer, så kommer jag aldrig nånsin sluta älska dig. jag kommer aldri sluta bry mig.
för du är så jävla viktig för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0