pluggpluggplugg. hur ska jag hinna?

Bea är frisk igen, eller ja, hon hostade ju tidigare & det har hon slutat med ;)
så idag blev det mycket spring!
tog en promenad med Anna direkt efter,var borta i 2 timmar ! o:
men vi gick in till henne en snabbis också, & sen in på ica & köpte bääääär.
nu dricker jag smoothie, har nyss duschat & ska snart måla naglarna innnan jag somnar ;)
hann inte med att plugga idag heller, ååh vad irriterande!
har liksom typ ca 100 sidor i svenska som jag ska ha läst+svarat på frågor till, skrivit en 5 minuter lång redovisning om Wille, läst ut en HEL engelskabok+recension till sen & skrivit fakta om Christina Aguilera innan påsklovet.känns sådär..
FML
men nu är jag trött, så ska hälla i mig en här smoothien & måla naglarna så jag får sova nångång, puss & goddnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0