sjukt lov!

midsommar var skitkul!
om man bortser från att jag vaknade upp med 38 graders feber..
iallafall så kom kusinerna hit, först åt vi sill & potatis, sen spela vi kubb & efter en stund grillade vi.
lite senare åt vi jordgubbspaj som jag hade bakat.
på kvällen kom älskling & hämtade mig, så åkte vi till hans stuga & fiskade.
fast motorn gick sönder på båten, så vi hann ju inte sådär jättelångt.. men 2 fiskar fick vi!
igår bara sega vi.
orkar knappt göra nånting, har så grymt ont i nacken, halsen tar död på mig, snoret bara rinner & rinner, & igårkväll fick jag även ögoninflammation.. 
& jag som så gärna vill till Stockholm på tisdag!
hoppashoppas att jag blir bättre fort!
nu ska jag äta blåbärssoppa & kolla film,puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0