livet leker, så jävla underbart!

natten tills igår sov Annah & jag i min lekstuga första gången för iår, hade jättekul!
kolla på film & så bara :)
igår red jag, sen städade jag bilen åt mormor innan jag åkte till Johan & åt kräftor ;)
idag harjag städat & pantat åt pappa, ridit, & snart ska jag till mormor & städa deras aandra bil.
måste tjäna pengar, för på tisdag drar jag & shoppar för fullt i Stockholm! kommer bli skitkul!
ikväll kommer älskling & kollar på film med mig. mys!
imorgon blir det först en ridtur med Emmelie,sen midsommarmat med kusinerna & på kvällen ska jag åka till Norrlandsporten för att bada, fiska & bara ha det bra med Johan :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0