10 år avklarade, kunde inte vara nöjdare!

'
äntligen är det efterlängtade sommarlovet här!
kan inte fatta det ritkigt.. jag, Julia Martinsson, har gått ut grundskolan.
hela 10 år på Kilaforsskolan! helt sjukt!
3 år på gymnasiet kvar bara, sen är jag liksom vuxen?!
skolavslutningen höll iallafall till i kyrkan, vi sjöng & fick våra betyg, knäppte massa bilder, sen åkte jag vi hem nån timme.
klockan 5 va det avslutningsmiddag/fest på kulturhuset för alla 9or i kommunen, inte ens hälften kom typ men ändå!
kl.00.00 gick våran buss mot Holmsveden, vilket vi inte hade en aning om.
(det är tradition att 9orna som går ut på Kilafors får åka på en hemlig resa sista dagen)
där blev det korvgrillning, bad, lekar & rosutdelning, sen somna jag... alla andra hade tydligen vattenkrig & så, & var vaken hela natten.. haha!
vaknade upp med over 38 graders feber igår,men knarkade ipren & drog vidare till Gävle iallafall :)
där blev jag bjuden på middag på Church Street, riktigt trevligt va de!
idag har jag jobbat hela dagen på travet.
förutom vädret så har början på sommarlovet vart helt kanon!
nu är jag helt slut, så jag tror jag lägger mig & kollar scrubs tills jag somnar.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0