tuesday (HAHAHAHAAH)



knasbild på dagens outfit, men aa
hade älsklings skjorta, busigt!

har haft hur kul som helst idag, utan anledning liksom :) fyfan vad vi har skrattat, haha!
bloggningen har vart kass men dom senaste dagarna har sett ut såhär typ:
i söndags gjorde jag & älskling ingenting typ, spela bilspel & kolla på TV, haha :*
vid sju tog vi tåget hem till mig & kolla på The human centipede, sjuukt äcklig film, men ändå ganska dålig på samma gång ;)
igår följde han med mig till skolan till 11, då han tog tåget hem igen..
efter skolan åkte jag & jobba på gårn som vanligt, var hur jävla överflum som helst, tyckte synd om alla! speciellt Arne, haha :D
när jag kom hem kolla jag på American Virgin tillsammans med en massa chokladpudding, haaha ja e tjock <3<3<<3
var på nån infogrej om gymnasieskit idag sista lektionen, slutade halv 4 & sen gick jag till stallet
ska snart till Lina, såfort mamma kommmer & kan skjutsa mig
då ska vi kolla på Once upon a time, mys! <3
hahaha, långt inlägg, men vafan.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0