titanic ♥



förlåt, men tangentbordet vela inte sammarbeta igår, så därför bloggadejag inte då heller
johan kom vid kanske ungefär halv 11 igårkväll & kollade på Titanic med mig, mys
för kanske en kvart sen åkte han hem..
om en timme typ ska jag till Engla & spendera kvällen där, ska bli kul eftersom jag inte har träffat nån av brudarna på hela lovet!
& imorgon, äntligen, kommer en efterlängtad hemmadag all by my self! ska bli så sjukt skönt
nyårsafton spenderade jag först på ridhuset där jag tävlade med Bea på maskeradhoppet, gick skitbra! :)
sen fick jag åka till sjukhuset, hade tydlgen urinvägsinfektion, så nu går jag på penicillin en vecka .. (y)
efter dte åkte jag hem till Johan & åt kräftor & nång god gryta som Anders hade gjort
senare på kvällen gick vi till pontus & var där till ungefär halv2. hade riktigt trevligt :)
men jag uppdaterar mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0