ta hand om mig själv-kväll

hemkommen & mätt efter en extremt tråkig & seg dag..
satt på första mötet i 1½ timme utan att vi kom fram till nånting, sen "jobba" jag i 2 timmar, kom typ 7 pers som spela x-box. klockan 5 hade vi i styrelsen ännu ett möte på ca.40 minuter där vi gick igenom det vi 2 timmar tidigare hade pratat om.
sen gick jag & köpte vantar & gjorde hål i örat, höhö!
ska nu duscha, sen lägga ansiktsmask, hårinpackning, raka benen, måla naglarna & smörja in hela kroppen för att sen lägga mig framför en film & dö lite
skola imorgon, känns otroligt segt, men kan inte göra så mycket åt saken.
nu är det bara att längta till helg igen, haha (:
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0