vart är världen på väg?

tonåringar är nog fan bland det värsta som finns, eller?
man får inte vara fake, men man får heller inte vara för äkta.
om man har smink är man fjortis, om man är osminkad är man inte tillräckligt snygg.
om man säger sin åsikt, då är man en bitch & om man umgås med det motsatta könet så är man player.
man får inte vara för stor, men inte heller för liten.
om man är tystlåten eller småsur så är man bitchig, om man skrattar & är glad så söker man enbart efter uppmärksamhet.
falska rykten sprids konstant, andra vet mer om en än vad man själv gör.
skitsnack bakom folks ryggar hör man dagligen.
& även om man hör att nån "hatar" en person, så låtsas ändå han/hon att dom är vänner.
liskom.. varför? vad är meningen med det ?!
man är liksom populär genom att få flest gillningar på facebook?
det här är galet.
vart är världen påväg?
jag säger inte att jag inte håller på så, för om jag säger det så ljuger jag.
men jag förstår mig bara inte på dagens samhälle, dagens ungdomar.
med det här inlägget vill jag inte peka ut någon viss person, tanken bara slog mig. hur ska det här sluta?
trött blir man iallafall..

nu ska jag iallafall kolla film, puss


Kommentarer
Postat av: Unknown

HOHO TJENA C00LING! DU ÄR COOL!

2012-02-16 @ 20:50:09
URL: http://aftonbladet.se
Postat av: Anonym

I'm on your side!

2012-02-19 @ 11:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0