tiden går fort när man har roligt! ILY ♥





Alla hjärtans dag är ju imorgon, tycker verkligen inte att det är nånting speciellt alls med den dagen.
Jag har aldrig liksom firat Alla hjärtans på nått sätt alls, & har inga planer på att göra det i år heller.
Visst skulle jag väl inte ha någonting emot lite sällskap av Johan, eller nån gullig överraskning, men det är ingenting jag räknar med. 
 
För övrigt så är det ju den 13/2 idag, vilket innebär att för exakt 1 år & 11 månader sen blev jag & Johan tillsammans!
Ärligt talat så hade jag aldrig nånsin kunnat ana att det skulle hålla så här länge mellan oss.
& nu känns det ju istället som att jag aldrig skulle klara mig utan honom.
We Belong Together, så är det bara.

Men det är sent nu, & jag måste sova
så godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0