studentkryssning & en skrikande mage!



jag & Lina hade lite roligt på elevens val, & tog reda på hur jag såg ut med en massamassa västar på mig. & så blev resultatet. charmigt om jag får säga det själv.
magen skriker av hunger, efter en heldag i skolan & sen en svettig ridtur på Bea som var riktigt duktig idag!
ikväll blir det lite massor av plugg.
Matten ska vara klar tills på torsdag, hemkunskapsprov inlämnat på fredag & dessutom är det omprov i SO på torsdag som jag måste träna en hel del till.
tänkte baka kladdkaka som jag ska äta under tiden, så det blir lite positivt i det hela, hihi.
Johan är på studentkryssning, så man är ju lagomt "mammig", & oroar sig hela tiden över att nånting ska hända.
men han kommer ju hem imorgon igen, så det kan ju inte hinna hända så extremt mycket tycker jag väl.
nu ska jag gå & äta, innan jag dör av svält! inte för att jag tror att det skulle inträffa, men man kan ju aldrig vara säker.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0