kul helg !

gårdagen blev riktigt lyckad!
älskling kom & hämtade mig på stan & hade vart gullig & köpt 2 monster & ens stoor marabou till mig, han är så söt!
direkt när vi kom hem till honom så åt vi tacos, sen myste vi framför melodifestivalen
vid 11 tider gick vi ut & lekte i snön, & när vi kom in så var klockan redan efter 1 ;)
idag har vi inte gjort nått annat än kollat TV ungefär
gick ut med Kasper en sväng i solen, mys det med!
känns att våren börjar närma sig, det var ju till & med plusgrader idag!
fåglarna har börjat kvittra också, så nu börjar det nääästan kännas helt okej :)
har även fått min nya data, så nu håller jag på att ladda hem alla såna där program som jag precis hade lyckats blivit färdig med på den förra, drygt, men sånt är livet ;)
ska måla naglarna bara, sen blir det dejt med John Blund i några timmar
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0