isvak imorgon.. kommer jag överleva ?!


Make up: Anna Lindblom
Modell : Jag
Fotograf : Jonathan Lindkvist


ansiktsmasken är på plats, benen är nyrakade, köksbänken är tom, sängen är bäddad, kladdkakan svalnar, Rihanna i högtalarna & här sitter jag & myser i min myyysiga rosa morgonrock!
eller ja.. myser & gruvar mig inför morgondagen.
ska nämligen bada isvak, är det sagt iallafall, kommer säkert balla ur..
fyfan vad nervös jag är ;o
men kommer ångra mig om jag inte gör det, så det är väl bäst att jag hoppar i ;)
tänkte ta en kiwi & kolla film, sen sova lite
morgondagen kommer mest bara innebära stress känns det som..
slutar typ 3, & hade tänkt ta tåget 5 till älskling
låter väl inte speciellt stressigt, men med tanke på att jag ta mig hem på nått sätt, rida, packa, byta om, & skaffa skjuts till tåget, så blir det genast mycket värre!
men jag ska nog klara det på nått sätt ;)
puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0