ingen resa för mig inte!

kolla på bio idag, så vi missa både engelskan & svenskan, sköönt ;)
"i rymden finns inga känslor" såg vi, har sett den förr, så de va ju inte sådär överdrivet spännande direkt ;) men tycker ändå att den är så skön!
resten av dan var väl som vanligt
åkte till gårn & jobba
hade möte om resan vi ska åka på i sommar, som jag i stort sett har bestämt att jag inte vill åka på längre
lägger hellre pengarna på nått bättre! :)
jag, Annah & Johanna hade ett litet samtal med en weird snubbe som hade byxorna vid knävecken,bokstavligt talat! & låg sen & tog på sig själv i sömnen.. fett märkligt, men vi hade väl kul ! :D
nu ska jag äta kladdkaka & kolla scrubs :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0