lite av det som hänt sen sist!

 
      snodde bilden från Anna!
 
ojojoj vad dålig ja är på att blogga! men ja känner inte sån stor meningn med det med tanke på att det är typ Anna & Amanda som läser...... haha!
två veckor kvar till skolan börjar & jag börjar känna lite ångest faktiskt, eller ja, ganska mycket!
men de ska bli spännande med lite nytt :) kom ju in på JB Gävle - frissör, ifall ni har missat de :)
 
jag har iallafall inte gjort så mycket.
förra helgen va vi ute i typ.. jäderfors eller nått i Albins stuga & hade jättetrevligt med mysigt folk !
på måndagen var jag hos Emmelie typ hela dan & kollade på terrängen på OS, sen på kvällen drog jag & Annah till Bollnäs på grillnatta. de va väl som de brukar. Hittade en jättesöt tröja med Mimmi på!
i fredags var jag ut på terrängbanan i Bollnäs med Bea & Emmelie. Det var skitkul! & ännu roligare tyckte Bea att det var, haha! 
& i lördags va de fotbollens dag på Knöttas. 
Jag, Lina & Emmelie tog ponnysarna med dit för lite ponnyridning till alla små som var där. 
Gick bra faktiskt, tjänade iallafall 200:- var, & det är ju bra för att vara i lilla Kilafors. 
igår jobbade jag på travet, mockade boxar så jag har träningsvärk i ryggen idag, haha ;)
nu ska jag iväg till Venedig med brudarna & sen kanske umgås med dom från klassen. 
helt sjukt vad man saknar alla redan!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0