långt inlägg om gårdagen

godmorgon!
vaknade nyss, har ätit lite frukost & ska bara byta om nu innan jag går till stallet.
gårdagen var skitkul!
städdagpå skolan var kanske inte speciellt jätteroligt, men vi slutade redan klockan 11!
& då tog jag & Lina tåget upp till Bollnäs, käka på glada korven ;)
sen drog vi vidare till sporthallen där jag satt på samma plats i typ 4-5 timmar?
inget kilaforslag kom till final, men dom är ju glada ändå ;)
Jag, Lina & Elin drog hem till Lina för att fixa oss till tranan, & vid 7kom även Anna & gav oss sällskap.
åt på Roma& halv 10 började tranan.
var skitkul där,men jag hade ju typ 12cm klack så mina fötter var inte så glada påmig!
Annas mamma skjutsa hem mig före 1 nångång & då slockna jag ganska direkt.
bilder kommer sen på outfiten!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0