update

tog en paus i städningen & satte mig här för att se vad som händer ute i världen, känns som att jag är helt lost :o
hade skolfoto idag, jag såg förfärlig ut men hade inte förväntat mig så mycke heller ;)
har aldrig blivit nöjd förr så varför skulle ja va de nu?;)
åkte iallafall till älskling igår & är så extremt glad att jag gjorde de, annars hade jag aldrig klarat den här veckan !
hade supermysigt :)
har iallafall städat rummet sen jag kom hem typ, har börjat gjort om lite grann, men de syns knappt (n)
bakat har jag också gjort, en supergod kladdkaka !
& imorn ska jag va med amanda, nice ? JA
men ska väl gå & fortsätta städa & sen plugga lite SO & franska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0