taggar för en kväll med b-rudarna

vakna nyss, varför vet jag inte men de bara blev så!
kvällen blev ganska lyckad igår. kallt & sjukt sugen på att gå in & röja lite va man ju, menmen.. är man för liten så är man ;)
träffade mycket folk utanför också som va väldigt sociala, & dom flesta extremt fulla. haha !
på slutet av kvällen åkte vi nån cp runda mot typ segersta på nå sätt, hur vi kom dit har ja ingne aning om :o
till slut hamnade vi i kilafors för förarn, som jag aldrig har träffat förr men tydligen hette Anton, skulle hämta nått .. typ !
sen åkte vi på max & åt mozarella sticks & sen for vi hem, va väl hemma strax efter 3 :)
nu ska jag fixa mig & så sen tar jag 1-tåget mot Gävle & sen hem till bästaste Engla. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0