smoke weed everyday

ska sova nu, helst nyss.
men tänkte slänga in ett blogginlägg först, bara för nöjes skull liksom !
skolan va väl helt ok.
tog 3 tåget till gävle & sen 4 tåget tillbaka igen
med amanda.. HEHEEHEH!
köpte monster såklart
tåget va FULLT på vägen hem, så jag & amanda satt med två tjocka, lökiga killar som satt & pratade om piercingar på lite smått privata ställen & försökte imitera dom på family guy... som tur var så hoppade många av i ockelbo så vi fick sitta själv resten av resan, AMANDA KUNDE INTE DRICFKA UPP SIN MONSTER PGA SVETTLUKTEN, DÅ ÄR DET ILLA OKEJ !?
men aa... kolla på idol & fritt vilt 3 hemma hos henne sen isf.
hade suuuperkul, jaa ja lover !
åkte väl hem nån gång, typ.. strax efter 10 om jag inte minns fel ;)
& nu ska jag som sagt sova :)
skoljogggen imorgon, suger hååååårt menmen, slipper ju lektionerna iaf. frågan är bara vad som är roligast .. (n)
& sen ska jag rida Bea igen, KUL! :D
men aa, godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0