luurig tjej


hemma nu efter en natt med dom bästa ! :)
började med att äta tacos, kolla på fångarna på fortet & äta tårta ;)
sen kolla vi på halva arn, & då åkte anna & agnes hem
& halva gänget försvann:o
lina kom tillbaka efter ett tag men 2 var fortfarande borta ;)
gick ut i stugan & pratade en massa strunt & tjcoka i oss en massa godis & chips och grejjer (y)
vi somnade väl vid kanske 1
& nu på morgon har vi ätit ännu mera godis, & jag käka pannkakor, höhö!
sen packa vi ihop & åkte hem :)
nu ska jag & mamma tiilll söderhamn & handla lite & sen så hinner jag förhoppningsvis med 3 tåget till världens bästa som jag saknar så de värker i hela kroppen ! :'( <3
om ja inte hinnar ikväll så får ja vänta ända tills på fredag, & de klarar jag inte ! :o
PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0