jag kommer, jag kommer

åkte hem efter svenskan för jag mådde så jävla illa, & huvudvärken va obsekrivlig!
somna direkt & vaknade vid 4. mådde ju bättre, men hade fortfarande lite ont i huvve
men jag masade iväg mig till stallet & red hem till mormor & morfar
Bea va också lite krasslig så ja skrittade hela vägen, så det tog över en timme
myspys!
ska plugga lite engelska nu efetrsom jag missade den lektionen idag, men först ska jag duscha bort hästlukten !
imorgon har vi bara matte & sen 2 badpass.
har skrivit upp mig på MVGpasset, varför är det ingen som vet, men nån övning måste jag ju klara, så dålig kan jag ju inte vara?
hoppas jag mår bättre ockå! för jag tänker inte gå på inläsningsdan för att simma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0