hhöhöhhö spännande liv jag har (y)

färdigduschad & färdigflätad, nu ska jag gå & sova!
va med amanda idag
& jag kom även fram till att jag nte har nått liv..
bara för att slippa vänta 1½ timme i kilafors på amanda så tog jag 3-tåget till gävle, va framme 10 i 4, sen tog jag kvart över 4 tåget tillbaka tillsammans med amanda... HAHA! illa men ändå
har haft hur kul som helst iaf, knäppte typ 300 bilder, skrattade, koka makaroner som blev ganska misslyckade, kolla på idol & ja.. hade kul!
hon åkte väl hem vid halv 11 typ & nu ska jag som sagt sova..
imorgon är de möte med gårdsrådet, suger men de gör inge
hehe
& jag vill ha helg & min underbara pojkvän HÄR & NU !
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0