finaste Bea !


riktigt lyckad kväll blev de i fredags.
satt mest bara & pratade & kolla tv hela kvällen, men vi hade de hur mysig som helst!
på lördan blev de mest bara att städa & diska, innan vi åkte hem
jag gick iväg till stallet & red Bea en sväng
Sen åkte vi till Gävle hem till äksling & kolla på film & grejsa, & imorse tog jag 10-tåget hem
red Bea, tränade henne lite på åkern,  tillslut gick hon hur fint som helst!
luncha hästarna & sen gick jag & mamma ut i skogen på benskyddsjakt, tröttnade tillslut, får rida tilbaka & leta efter dom på tisdag istället..
tog iaf 3-tåget tillbaka till Gävle & myste framför TVn med äskling i nån timme, tills jag tog 7 tåget hem igen ;)
har målat naglarna & kollat på idol
nu blir de borsta tänderna & gå till sängs :)
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0