SVAMPBOB FYRkant


HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH
AAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHA
JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!!!!!!!!
är hemma hos lina nu, vi kollar på 2½men
& typ döööööör lite
åkte till näset & grilla korv direkt efter jag hade jobbat
vi hade väl kul tillsammans med lite folk, tills alla dissade mig & lina.. vi är mobbade & alla hatar oss :((((((((
men vi har ju trevligt ändååå ;D
åker väl hem nå tag, på nå vis
om jag har tur har jag en snäll mamma som hämtar mig, annars får jag väl gå eller sova kvar eller nåå
imorgon åker jag till gävle & vänder vid typ 3, sen ska jag baka tårta :)
kpjspdf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0