säämst uppdatering idag..

...men de gör inge, för nu är det äntligen höstlov, & det firar jag med pizza, idol, skräckfilm & väärldens bästa sällskap !
slutade strax efter 2 idag, då cykla jag hem & gick direkt till stallet, red en liten kort sväng, sen duschade jag & fixa mig snabbt som tusan för att hinna med tåget klockan 5 !
tog bussen till Hillerian, där jag köpte pizza åt mig & älskling, sen gick jag hem till han & vi tjocka i oss som tusan ;)
nu sitter jag framför idol, & han åkte på träning för drygt en halvtimme sen
när han kómmer hem igen ska vi kolla på filmen vi inte hann med i lördags, myspys.
bättre start på lovet finns nog inte ;)
imorgon ska vi åka hem till pappa för att hämta hans bil, som då blir johans bil ;)
köpa jeans ska jag också göra ! :)
uppdaterar sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0