myyystiskkt





jag lever!

vaknade väl vid halv 10, eftersom jag är så efterbliven & missade att man skulle ställa om klockan inatt.. trodde de va natten som kommer ju!
så jag jaga väl liv i Johan eftersom vi bestämde igår att vi skulle gå på stan innan mitt tåg gick idag, & han var minst sagt trött. & han blev ju inte sådär öööverlycklig när jag kom på att han egentligen kunde sova en timme till (a)
så vi kom dit en halvtimme innan alla affärer öppnade ;) haha bra kämpat !
köpte iallafall ett par jeans & värmeskyddande spray till håret (y)
sen satt vi på station i över en timme & vänta på mitt tåg (((((:
åkte hem & red med Ann, höll på att rida vilse i skogen men de gick ju bra ändå
nu har jag typ duschat & ätit. sitter & väntar på att mitt hår ska torka bara så jag kan göra nånting med det
om lite mer än en timme går mitt tåg tillbaka till Gävle :)
skriver nog ett inlägg då :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0