myskväll <3


hittills har dagen vart toppen!
åkte till stan ett tag på förmiddan, hittde 3 par trosor, en mascara, ett par leggins & en tröja :)
sen gick jag iväg till nynäs & kolla på en period hockey, de va Team Gävle mot nått dala-.lag ;)
johan va inte med så han gav mig sällskap påå läktarn!
sen tog vi kvart över 4tåget till kilafors
handlade, åkte hem till mig & gjorde tacos, supermysigt, & hur gott som helst!
sen vid 7-tigden åkte vi till Bollnäs & skjutsa pappa på fest på kroppsvårdsgården här i kilafors, så ska vi väl åka & hämta han inatt nångång ;)
ska bara fixa mig lite, sen packar vi ihop lite filmer & drar iväg till norrlandsporten, nice!
hade bra, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0