min ängel ♥







när du ser på mig, med dina varma fina ögon, då blir jag som kär på nytt
när du ler mot mig, med ditt charmiga leende, då blir jag varm i hela kroppen
när du håller om mig, med en famn som jag inte skulle kunna byta mot nånting i världen, då känner jag att där, där vill jag stanna i resten av mitt liv
bara av att höra din röst blir jag så lycklig att jag glömmer alla mina bekymmer
bara sekunder efter vi träffats så saknar jag dig så det värker i hela kroppen

så fort jag hör ditt namn ler jag
jag är så sjukt jävla lycklig med dig
jag är så rädd sjukt rädd att förlora dig, för om jag förlorar dig, då förlorar jag allt
du är det bästa som hänt mig, du räddade mitt liv
i 1 år, 7 månader, 1 vecka & 3 dagar, har jag vart den lyckligaste tjejen på jorden
& jag hoppas verkligen att jag kommer få vara det, i hela mitt liv
jag kommer alltid stå vid din sida, & jag kommer alltid älska dig
Johan Åsberg, du är mitt hjärta




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0