lätt bästa födelseda´n

för första gången nånsin blev jag åksjuk av att åka tåg, jälvklart så spydde jag 2 minuter innan Gävle.. KUL
men sånt som händer ;)
när jag kom hem till älskling fira vi med glass, också fick jag 2 monster, marabou, & nästa helg blir det middag & bio, visst är han underbar ? <3
duschcreme, balsam,schampoo & hudkräm fick jag av Birran & Anders
sen blev det mys framför TVn tills vi somnade, hihi!
snart ska jag åka iväg till stan & handla upp pengarna jag fick igår(a)
sen blir de hockey tills kkvart över 4, dåt ar vi tåget till kilafors
ska göra tacos hemma hos mig sen åka till norrlandsporten & spendera natten där <3
skriver sen, tror ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0