hemma hos bästaste igen

blev en vända hem till johan idag istället för jobba på gårn
gick hem till wilma & ville efter skolan för att fördriva tiden innan mitt tåg gick klockan 5
tåget fick nå fel i typ ockelbo så de kom in i gävle typ en halvtimme försent.. men de gjorde ju inget eftersom jag ändå var tvungen att vänta på johan som hade träning ;)
så jag gick en stund på stan tills allt stängde klockan 7, sen gick jag till willys & shoppade lite :)
så nu har jag ätit morötter & dip, & även lite chips som jag egentligen köpte till johan (a)
ska ta tåget halv 10, det suger ju, men sånt är livet..
anledningen til att jag åkte hit var ju att jag glömde krustång & plattång här igår, men jag glömmer dom väl säkert ändå, förvånar mig ju inte..
men iallafall, JAG KLARADE SO-PROVET!!!!! D:DDD:D:DD:D:DD
men jag ska göra om det ändå, eftersom jag skulle kunna göra det så mycket bättre. så de blir omprov på fredag :)
men puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0