fullspäckad torsdag!


kolla vilket sött halsband jag fick i födelsedagspresent av Amanda !

ska snart ta cykeln & bege mig till skolan, om jag inte minns fel så är torsdagar den jobbigaste skoldagen i veckan.. så mycket lektioner!
efter skolan ska jag hem & städa mitt minst sagt stökiga rum & sen blir det promenad med anna, vi har ju halkat efter lite med det nu ;)
sen ska jag plugga till omprovet i SO som jag ska göra imorgon..(y)
imorgon är det tranan, vilka jag ska dit med vet jag inte säkert än, men det blir jag & Lina iallafall & vi ska vara hos apox före, & vilka som kommer dit får man väl se då ;)
men jag gick ju inte förra tranan så jag hoppas att det blir kul! :)
& på lördag ska jag & johan ut. jag fick ju en romantisk middag & bio i present av honom, & vi har inte kunnat tagit det tidigare, så de får bli då ;) kommer bli supermysigt! :)
men nu ska jag packa lite & cykla iväg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0