chilldag



körde utan löshår & uppsatt lugg idag, ovant som sjutton!
skolan har vart helt ok, ganska chill liksom ;)
började med NO-prov som jag lyckades få VG på, så otroligt stolt ;D inte för att de va speciellt svårt, men ändå ((:
seen hade vi franska, då va de redovisning
så jag pratade på om ICA-chefen som blev misshandlad av sin fru på Konsumpakeringen med ett slagträ, haha! vilken fantasi man har ;)
sen hade vi matte, gjorde 2 tal, duuuktigt vaa ?:D höhö
efter det va de svenska, men jag missade typ halv för att jag hade möte med våran studievägsledare.
& jag blev ännu mer taggad av det, ska verkligen kämpa hårt för mina betyg nu så jag kommer in på JB- frisör !
sen hade vi lunch i typ 2 timmar, hade kul påå gårn med världens bästa klass  ♥
sen hade vi bara engleska innan vi sluta :)
nu ska jag bara byta om & gå till stallet, sen ikväll blir det promenad med Anna :)
skriver antagligen seen, puss

Kommentarer
Postat av: din jonathan <3

fjortizzzz

2011-10-27 @ 14:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0