bästa helgen på länge ♥


presenterna jag fick av älskling+familj, supersött!



hemma nu igen, eller ja, jag har väl vart de i över en timme, men ändå!
kvällen igår såg ut såhär:
åkte till norrlandsporten vid halv tio, satte oss framför TVn & kolla på "V för vendetta" tillsammans med chips & cola, lovely!
sen efter filmen, vid halv 1 ungefär, skjutsa vi hem pappa till Bollnäs
när vi kom tillbaka till stugan en timme senare var jag död, så jag la mig direkt :)
"imorse", vid 12-tiden,  när jag vakna åkte jag till stallet direkt & red ut med Ann. & eftersom Bea har vilat i över en vecka så var hon piggare än piggast! men de är ju kul de me ;)
sen åkte jag tillbaka till stugan igen, så åt vi tacos framför "djurkyrkogården", & klockan 7 åkte älksling hem.. :/
den här veckan ska jag iaf bo hos åhlund, & det kommer bli kingkong!
& imorgon ska jag beställa klipptid hos Lina, hihi, buuusit!
men godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0