sliten julia a a aaa

trött som sjutton är jag nu, men måste duscha innan jag får sova.. ska väl helst göra franska också eftersom jag har läxa i det tills imorgon..
kom hem från stallet strax före 5, då bytte jag bara om snabbt & gick direkt till Anna
vi gick på en promenad rutn Härrgårn typ, på ungefär 50 minuter
sen hämta morfar mig & skjutsa mig till Lina
färgade hennes hår, sen vid halv 9 kom jag hem & fick äntligen äta mat!
sen hamnade jag här ;)
imorgon vet jag inte riktit hur jag gör
ska väl rida efter skolan, sen kankse jag åker till Gävle, om Johan orkar med mig ;)
& på torsdag är det inläsningsdag, yaaay!
skönt som tusan ska det bli
men nu ska jag duscha, sen sova. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0