pluggpluggplugg & ännu mera plugg



blev lite ändrade planer, som vad fan så mycket bättre!
det blev ju liksom så att jag blev kvar i stallet längre än väntat, & eftersom att jag inte vela komma 25 minuter sent till mötet, & jag missade bussen som gick 6, så kunde jag ju inte gå på det förbannade mötet, så jag stannade hemma med myskläder framför TVn & en massa plugg istället!
så nu kan jag väl litegrann av mina 50 glosor, klockan på franska & passé composé iallafall ;)
imorgon går min dag till så att jag första åker/går till skolan, är där & har roligt med alla underbara elever & lärare till strax före 3, då går jag till Anna, Wilma & Ville & spenderar en timme eller 2 med dom, sen kommer morfar & hämtar mig, så jag åker hem till han & mormor & äter, & när jag har ätit klart så hämtar mamma mig där, sen hämtar vi upp Anna & åker till Bollnäs på öppet hus på Torsbergsgymnasiet som börjar klockan 6 !
sen när jag kommer hem så ska jag baka tårta, seen ska jag träna på SO-redovisning som vi ska ha på torsdag!
& jag förstår att precia alla säkert är jätteavundsjuk på mig som kommer ha så kul hela dagen :)
men nu ska jag gå & lägga mig tror jag, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0