lördag igen

sitter för tillfället & äter & kollar fb, med Adele i högtalarna
om lit emindre än en timme går tåget mot Gävle, så får jag äntligen träffa älsklig igen. dock bara i någon timme, men det är ju bättre än ingenting, right?
idag vid 1 gick jag till Ann & lastade Bea, sen åkte vi till ridhuset så jag fick rida lite där, skönt att verkligen kunna arbeta en gång
är ju så dåligt underlag på vägarna så man kan ju i princip bara skritta nu tills det kommer snö
kom väl hem strax efter 3, så har jag duschat & fixat mig lite
ska fixa håret nu bara sen är jag klar :)
tranan igår va kul, men det hade ju kunnat vart roligare, utan alla dessa problem man har.. menmen, jag hade roligt ändå :)
va på max efter, så jag kom väl hem strax efter 2 nån gång
men nuså, ska jag fixa håret
om ja hinner lägger ja la ut en bild på hur ja ser ut idag ockå ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0