I'M ALIVE

har inte haft en data på några dagar, & det kanske märks?
i tisdags va ju jag hem till älskling en snabbis, & eftersom jag är sååååå underbar så bakade jag kakor till honom :D hihiih, också köpte jag en redbull åt han HÖhöhÖ
sen ¨bakade jag tårta
efeefeteteter de så åkte jag till Lina på filmkväll med lite trevligt folk, sen vid tyyyp sisådär halv ett skjutsa jonte hem migigig
igååår va de KALALASS hemma hos pappa, de va väl helt okjeeejej
vi åt pizza, sen tårta, & sen chips
också körde vi sanning eller konka, vilket sög ganska hårt
vid 3 la jag mig, & dom andra somna väl vid 4 tror jaa................
nu är jag hemma hos BABYBOY, & deet är alltyid lika tyrevligt de (:
häjdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0