dampinlägg som ingen orkar läsa, men däskitermanväli

bildlöst, men jag är trött, okej?

skolan va ju helt okej idag ändå, hade aldrig kunnat trott att volleyboll var så jävla kul, men med världens bästa klass är fan allt möjligt!
Anna fick fläskläpp, eller nästan iallafall & jag, Julia Martinsson, gjorde så¨att vårat lag vann sista matchen!? HELT OTROLIGT!
sen fick man dampa av sig lite på våran kära äckliga franskalärare sista lektionen eftersom hon är allmänt störd & borde sitta på mentalsjukhus (& ja, jag fick de från halebopreklamen, men jag tyckte det passa in bra där!)
tog 70n till Bollnäs direkt efter jag slutade, jobbade på gårn i 2 timmar.
hann baka kladdkaka med Madde, hann dock inte smaka speciellt mycket, men livet är inte rättvist.
klockan 6 var det öppet hus på Heden, så jag & Anna drog dit & kikade lite på det estetiska programet & restaurang- & livsmedelsprogramet.
blev ännu mer sugen på att gå estet nu, abjudsadbf vad jag får beslutsångest!
men de löser sig, för det gör det alltid!
nu ska jag gå & lägga mig så fort jag har skrivit klart det här, så jag orkar upp imorgon för att först gå i skolan till halv 4, sen rida & hinna vara i Bollnäs till klockan 7 då det är möte med gårdsrådet, sen efter dte måste jag plugga till två franskaförhör & ett engleskaförhör.. låter verkligen som att jag kommer hinna sova mycket imorgonnatt! fast nä..
men GODNATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0