bildlöst, långt, tråkigt.

skolan va heeeelt okej!
började dagen med att laga Hakims byxor på slöjden, eftersom jag hade glömt min virkning hemma..... XD
sen hade vi NO, då typ gjorde vi ingenting
efter det hade vi musik., hade nått typ föhör som gick halvskapligt, sen kollla vi på "blues brothers"
på lunchen gick jag & tjejerna till Thai & åt massa god mat där
på engelskan fick vi typ översätta några fraser, typ ungefär litegrann
& sen va det bara julshow kvar!
efter skolan åkte jag till tsallet, red en snabbis
& när jag bara hade ridit en liten bit, & satt där i sadeln i min egna lilla värld, så kollade jag åt sidan & fick se 3 par ögon som bara glodde på mig! & eftersom det var så mörkt så va det liksom bara ögonen jag såg, liiiiiiite jag dog då?! men sen visade det ju sig att det bara var några rådjur ... men ändå!
sen gick jag till ica & satt där med Amandai typ 2 timmar, kul liv, javet!
imorgon blir det skola, sen stallet & sen åker jag till älskling, lovely!
nu ska jag plugga lite franska & läsa lite
duscha ska jag också göra
sååååå godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0