1000 frågor men jag får inga svar..


gaammal randöömbild, sånt gillar vi!


endast nån enstaka timme har gått sen han åkte & jag saknar honom redan, Johan Åsberg - du är min drog!
har iallafall ätit & lagat mitt löshår, sen har jag bara suttit framför TVn sen jag kom hit
just nu funderar jag mest bara på en massa struntsaker, sånt som jag har lust att skriva hundratals rader om men som jag vet att inte en jävel bryr sig om
längtar till jul gör jag också, det som jag inte gjort sen jag var liten
har faktiskt köpt min första julklapp också, till honeyboney :)
nå mer som jag längtar till är Globen Horse Show den 27e, kommer bli kingkong de !
kolla på hästar & shoppa hela dagen lång, jäääää!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0