söta tjejer !


va ju tranan i fredags, & sådär såg jag & amanda ut då, hihi!
älskling kom han också, så vi fick dela säng alla tre, myyys !
förövrigt så sög tranan som vanligt, men man överlevde konstigt nog :o
amanda drog typ 7 på morgonen så henne såg man inte speciellt mycket av
men jag & älskling vakna väl vid typ 12, låg & kolla på småstadsliv & sega i nån timme & vid 3 skjutsa farmor oss till max
johan köpte en lyxshake till mig som blev min frukost/lunsch/middag, haha!
tog en halvtimmes försenat tåg till Gävle där de blev fest på travet, riktigt trevligt :)
åkte väl hem vid 10 tror jag, då kolla vi typ bara på TV å så
tog 16.15 tåget hem idag
gymma, duscha & åt, nu sitter jag här & ska snart gå & kika på solsidan, sen dör jag! :)
imorn är de skola igen & de suger, men men, inte så långt kvar till sommarlovet nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0