skjorta kavaj & rrrrrrröda byxor, rrrrrrröda byxor, rrrrröda byxor!


sådär snygg har jag vart idag med en mellanskogskeps & typ 5 "stick ut! välj naturbruk" märken på mig :)
jag vet att ingen håller med, men jag är snygg i keps! det klär mig!
va iaf på rumpberg till klockan typ.. halv 12, sen skjutsa jocke mig till skolan i raketfart på hans kungmoppe, haha!
hade engelska klockan 1, satt & snacka vårtor & sjöng sture-p med lina & jonte i en timme :*
sen tog jag tåget till älskling & gav han en fin liten present som jag gjorde igår på slöjden :) gullig man är ibland då!
sen tog jag 7 tåget hem tillsammans med en underbart god monster som johan köpte till mig (a)
nu sitter jag här fast jag egentligen borde plugga, men tanke på att jag har 2 prov imorgon & kan inte ett piss till nått av dom, hehe.. men de löser sig!
imorn ska jag & anna ta en låååångpromenad efter skolan, sen kanske de blir gym, vet inte riktigt.. men aja, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0