pip å puh!

har blivit gaaanska dött här ett tag, men dä skiter man väl i
va iaf skolan idag & fick reda på en hel del betyg
ganska stolt över mig själv faktiskt ;)
slutade iaf typ 3, då kom älskling tilll skolan :)
vid halv 5 kom mamma & hämta oss, åkte hem & käka sen åkte vi till Söderhamn
Dennis tävlade för första gången på ganska precis ett år, de va slägga den här gången & det gick bra tror ja
han vann iaf, så antagligen, haha ;)
sen åkte vi hem igen. jag & älskling låg & myste till en film på mitt rum & sen vid halv 10 tror ja åkte han hem :/
sen dess har jag bara dushat & käkat glass ;)
nu försöker jag fixa skjuts till skolan imorgon, men ja lyckas inte speciellt bra..
blir väl en promenad igen då ;)
ska sova nu, så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0