klarblå himmel & solen skiner, underbart!

är nu hemkommen efter en heldag på julibacken med an massa supersöta ungar, ja dog lite några gånger men de är lugnt!
efter skolan åkte jag till bollnäs & beställde tid till tandsmycke, kolla på kläder & köpte lite småsaker
tog 20 över 5 bussen hem & nu sitter jag här

skrev ett suuperlångt inlägg igår som inte gick att publicera, så jag blev lite smått arg :(
men för den som är efterbliven så konfirmerades ju jag igår
det började 11 i kyrkan & alla va supernervösa, men de gick helt okej iaf, så de va ju inte så farligt
efter det så åkte vi hem hit & fikade, kom massor med folk & fick sjukt bra presenter!
vilket innebär en ring av älskling, armband av farmor, 2200:-, tandsmycke av mamma & Dennis, smink av Wilma & jättefina blommor :)
riktigt lyckad dag med andra ord!

extremt dåliga bilder, men vi hade ingen annan kamera än den på min mobil..







hihi en groda som jag & pällä lekte med före, gölli !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0