jag tror jag dör lite, lugnt elle?


typ.... geeeee miiiiiigg ? <3333333333333 * dreeeeeeggggeeeeel*
hihi !

sitter & väntar på att pappa ska komma & hämta mig
skolan idag va seg & tråkigt, mest pga mycket lektioner & jobbig huvudvärk.. men, jag överlvde :D
efter skola tänkte ja va duktig & gå hem, men självklart börja de regna efter typ en liten bit så morfar fick hämta mig -.-
va duktigt när jag väl kom hem iställe, plocka i & ur diskmaskinen & plugga SO, duuuktig tjej!
pappa kommer ju som sagt & hämtar mig snart, ska hem till han & sova där för en gångs skull, de va ju ett tag sen :)
imorgon ska jag & amanda jobba först på mellanstadiedisco & sen på nattbion tror jag, sen blire ennu en övernattning hos pappa, niiice eller vad? :D
har väl inte så mycke mer att komma med nu tror ja
pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0