hemkunskap med engla = katastrof ?


vi åt upp 2 (a)







fick tandsmycke idag, kung

soppa









hehe, kul hemkunskapslektion med engla, eller vad ?;)
fyfan va vi har skrattat idag, de är nå helt sjukt! XD
började iaf dagen med att åka till tandläkarn  & fixa tandsmycke, blev en liten söt kanin, hihi ;)
sen tog jag 11 tåget tillbaka till kila, hade matte sen gick jag & engla till hambo & åt
efter det va de hemkunskap, fick va med henne & stackars adam som inte fatta nått :(
gjorde chokladmousse & marränger (y)
sen sluta vi typ en timme tidigare, satte oss vid ett sånt där vägräcke eller nått & prata, sen gick vi till ica & köpte en boll!
halv 4 kom morfar & hämta mig sen hamna jag här
ikväll ska jag äta tacos, sen blire bara att ta de lugnt, de är skönt de med ibland (:
imorn ska vi bada på haneborg, haha ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0