dennis kläder, ÄLSKART ♥


sitter här & ser ut som en tjock liten dvärg i väntan på att anna ska komma hit
tänkte gå på en lååångpromenad runt fly, ska försöka att inte ringa mamma om skjuts efter halva vägen den här gånger bara, haha ! ;)
hade 2 prov idag, franska & hemkunskap
på franskan va de typ 2 delar som jag kunde, & de kändes riktigt bra sen dom andra gick åt helvete.. :/
& hemkunskapen gick iallafall bättre än vad jag trodde, VG tror jag på iaf, känns som de :)
kom hem för en liten stund sen, & anna kommer ju som sagt snart
sen ikväll vet jag inte vad som händer riktigt, om de blir gym eller hemmakväll, eller åka till kilafors kanske?
aja, den som lever får se
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0